Glitter Text @ Glitterfy.com

Glitter Graphic Text - http://www.glittergraphictext.com


HARGA PRODUK HPM MENGIKUT KAWASAN

Sem. Malaysia
Harga Pengedar/ahli - RM150
Harga Runcit - RM200
Harga untuk jadi ahli/pengedar - RM450

Langkawi, Sabah & Sarawak
Harga Pengedar/ahli - RM160
Harga Runcit - RM210
Harga untuk jadi ahli/pengedar - RM480

Brunei & Singapura
Harga Pengedar/ahli - RM180
Harga Runcit - RM230
Harga untuk jadi ahli/pengedar - RM540


ANDA BOLEH MENGHUBUNGI SAYA MELALUI :
HP - 019 - 5642140
EMEL - spicy07_mum@yahoo.com
YM - spicy07_mum

TERIMA KASIH


Glitter Text @ Glitterfy.com

Photobucket
KLIK UNTUK KE LAMAN SETERUSNYA

) DR ROZMEY DALAM BULETIN UTAMA 21 SEPTEMBER 2009

Friday, March 6, 2009

**KENAPA PILIH MATE 5?



Assalamu'alaikum wm wb..

Mudah-mudahan kita semua dilindungi Allah SWT sepanjang masa.. Amin..

Untuk Makluman Pengunjung, saya mula berjinak-jinak menjalankan perniagaan secara online since pertengahan 2005 lagi. Alhamdulillah, berkat sokongan rakan2 seperjuangan (yang ada di antaranya sampai hari ini kami masih tidak berjumpa secara bersemuka tetapi kami MASIH berurusan antara satu sama lain). Hanya dengan berniaga secara ONLINE dan part time, saya telahpun mempunyai ramai pelanggan di alam cyber diseluruh pelusuk negeri. Itu semua berkat keizinan SUAMI dan SOKONGAN MORAL dari rakan-rakan cyber, saya berjaya bertahan sehingga ke hari ini. Allah SWT telahpun memberi saya rezeki dibidang ini..

Saya lebih berminat untuk mengamalkan PRODUK MAKANAN KESIHATAN kerana hanya dengan penjagaan dalaman akan menerbitkan keceriaan diluaran. Saya juga pernah juga mencuba pil-pil pelangsingan TETAPI saya ambil dengan panduan Doktor taw!! BUKAN BELI SENDIRI DI FARMASI!! Tahukah anda apa yang terjadi? Setelah saya buat pemeriksaan, tak semena-mena tekanan darah mendadak naik ~ TEKANAN DARAH TINGGI ~.. Allahu Rabbi.... Doktor yang merawat saya tadi suruh saya MENGHENTIKAN SERTA MERTA pengambilan pil pelangsingan tersebut ~ tak perlulah saya sebutkan nama pil tersebut, k. Mungkin tak sesuai pada saya tetapi sesuai pulak pada orang lain ~ Wallahualam...

Ekoran peristiwa tersebut saya jadi FOBIA terhadap pil pelangsingan.. saya tak berani nak mencuba lagi walaupun kekadang saya terjumpa testimoni-testimoni yang menarik selepas pengambilan, saya NEKAD tak mahu lagi terjebak dengan pil pelangsingan.. saya hanya mencuba produk-produk kesihatan yang diiktiraf sahaja sehinggalah pada suatu hari, seorang kawan cyber yang pada mulanya saya terlalu rendah diri untuk menghampirinya, namun dia pulak yang cuba mendekati saya.. segannya saya ketika itu.. dia memperkenalkan satu produk kesihatan yang diformulasikan oleh seorang Doktor Perbidanan dan Sakit Puan di Jitra, Dr. Rozmey.. saya hanya pandang sepi.. MASIH TIDAK BERMINAT!! setelah sekian lama dan dia tanpa jemu mempelawa saya terus.. saya pun mula mencuba dengan membeli HANYA 10 PEKET SAHAJA!!! Alhamdulillah, produk ini serasi dengan saya kerana saya langsung tidak berasa letih walaupun diperingkat awal pengambilan produk perut saya sentiasa berkriok minta diisi.. langsung saya oder 1 KOTAK lagi... saya berjaya MENURUNKAN BERAT BADAN SEBANYAK 5KG SELAMA 13 HARI PENGAMALAN SECARA BERDISIPLIN..

Perkara PALING UTAMA saya terus untuk menggunakan JUS MATE 5 kerana produk ini diformulasikan oleh seorang doktor pakar iaitu :

DR. ROZMEY CHE DIN
PAKAR PERBIDANAN DAN SAKIT PUAN
PAKAR PENYELIDIK OBESITI

CEO JITRA SPECIALIST CENTRE SDN BHD

CEO HERBA PRIMA MARKETING SDN BHD


INILAH WAJAH DR. ROZMEY BERSAMA-SAMA DENGAN PRODUK KELUARAN HERBA PRIMA MARKETING.

Saya juga pernah mengamalkan beberapa produk kesihatan keluaran syarikat lain NAMUN saya tetap berpatah balik kepada JUS MATE 5.


Terbukti berulang kali, TERBAIK!!!
No.1 paling berkesan
Mate 5 paling laris!!!


BERTINDAK:
mengurangkan berat badan tanpa rasa lapar, keletihan, senaman, kesakitan tiada
kegemukan semula
100% semulajadi selamat
MAL08080413TC


BAGI ANDA YANG BARU NAK MENCUBA PRODUK-PRODUK SLIMMING, SAYA LEBIH SUKA SARANKAN ANDA MENCUBA JUS MATE 5.. IANYA SEMMGNYA BERKESAN!!



Visit InfoServe for blogger backgrounds.