Glitter Text @ Glitterfy.com

Glitter Graphic Text - http://www.glittergraphictext.com


HARGA PRODUK HPM MENGIKUT KAWASAN

Sem. Malaysia
Harga Pengedar/ahli - RM150
Harga Runcit - RM200
Harga untuk jadi ahli/pengedar - RM450

Langkawi, Sabah & Sarawak
Harga Pengedar/ahli - RM160
Harga Runcit - RM210
Harga untuk jadi ahli/pengedar - RM480

Brunei & Singapura
Harga Pengedar/ahli - RM180
Harga Runcit - RM230
Harga untuk jadi ahli/pengedar - RM540


ANDA BOLEH MENGHUBUNGI SAYA MELALUI :
HP - 019 - 5642140
EMEL - spicy07_mum@yahoo.com
YM - spicy07_mum

TERIMA KASIH


Glitter Text @ Glitterfy.com

Photobucket
KLIK UNTUK KE LAMAN SETERUSNYA

) DR ROZMEY DALAM BULETIN UTAMA 21 SEPTEMBER 2009

Friday, March 6, 2009

**KOLEKSI TESTIMONI BERGAMBAR

Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks


TESTIMONI TERKINI
PEMENANG PERTANDINGAN LANGSING HPM 2008





CIK MAZLIWATI ATAU LEBIH DIKENALI DENGAN BAI - PENGGUNA MATE5 YANG BERJAYAMENURUNKAN BERAT BADAN ~~ BERAT ASAL 208kg --> sehingga rencana ini ditulis dalam majalah Feminin beliau berjaya menurunkan sehingga ke 85kg... BEGITU MENAKJUBKAN!!!




APA KATA BAI?

Apa rahsia Bai Kurus? Hah! Inilah pengakhiran cerita paling menarik. Semua orang tentu nak tahu bagaimana Bai dahulunya terlalu gemuk, boleh turun sebanyak 100kg. Sebelum itu, bagi sesiapa yang nak cuba cara seperti Bai mesti tahan cubaan. Cubaan dari tidak mengadap makanan. Di HUKM, rutim makan Bai seperti berikut : Pagi, roti campur salad. Tengahari pula, sup sayur rebus (kosong sekosongnya termasuk tidak ada garam langsung) dan petang pula mihun sup campur sayur kosong sesenduk. Hah, jangan ingat semangkuk mihun sebaliknya dua sudu makan saja. Kalau ada yang sanggup, bolehlah ikut cara Bai di hospital. Selama 72 hari di HUKM, berat Bai hanya turun 20kg saja. Selebihnya Bai mengamalkan JUS DIET MATE 5. Kalau nak tahu apa itu Jus Diet Mate 5 yang buat Bai kurus, ia formulasi dari seorang doktor dari utara. Kalau nak tahu, beli dan amalkan jus ini seperti dirinya. Ini kerana baru 3 BULAN MAKAN, BERAT BAI DAH TURUN 50KG!!!!!






PN SALINA :- Setelah melahirkan anak bongsu saya semenjak 7 tahun lepas. Saya gagal dalam usaha menurunkan berat badan saya. Berbagai produk dan cara saya cuba, namun saya tetap kecewa. JDM5 diperkenalkan oleh Dr. Rozmey pada saya dan ternyata ia satu formula yang ajaib! Saya mampu memiliki berat idaman saya. Bagai tak percaya saya mampu turun 21 kg hanya dalam 14 minngu. Kini saya hanya amal JDM5 sekali dalam 2 minggu dan berat saya tetap tidak naik semula. Kini saya aktif menjual JDM5 dan pendapatan bulanan dengan menjual JDM5 melebihi RM 2000. Saya sudah mengalaminya, anda disana jangan lepaskan peluang keemasan ini. Cubalah JDM5 sekarang……anda pasti teruja !!!





PN ZAITOON:- Saya terkejut melihat perubahan pada Pn. Salina selepas hanya 3 minggu tidak berjumpa. Pn.Salina menasihati saya mengamalkan JDM5 ciptaan Dr. Rozmey. Ternyata ia memberikan perubahan ketara pada saya,… Perut saya tidak buncit lagi kesan nya hanya dalam 2 minggu, ianya amat berkesan, hanya 4 minggu sahaja saya turun 7 kg. Kini saya hanya amalkan JDM5 seminggu sekali sahaja, JDM5 mudah dan berkesan. Anda patut mengamalkannya !!






PN ZURA:- Kawan karib saya (Pn.Ismarabi) menasihati saya mengamalkan JDM5, dan melihat kesan ajaib pada kawan saya Pn. Ismarabi saya berasa amat yakin dan hasilnya hanya dalam 4 minggu saya turun berat 7 kg.Bagi saya yang paling penting JDM5 ni ,berkesan, mudah ,tanpa rasa lapar atau letih. Yang terpenting ia selamat. Anda diluar sana patut mencubanya, pasti anda berpuas hati !!!






SUZANA:-
BERAT ASAL 230KG
SELEPAS 6 MINGGU : 190KG
SELEPAS 10 MINGGU : 170KG



Visit InfoServe for blogger backgrounds.